wtorek, 6 października 2015

Hello October

Cześć wszystkim!!! 

 Więc witam was w moim już drugim poście. Jakby ktoś nie wiedział mamy miesiąc październik oraz piękną jesień. Ja jakoś nie za bardzo przepadam za tą porą roku. Bardzo często pada, jest zimno. To nie dla mnie. Jedynym z plusów jest to, że drzewa maja piękna barwę liści oraz to, że dojrzałe owoce czekają w sadach by je zerwać.Uwielbiam chodzić po lesie podziwiając te wszystkie cuda jakie następują wraz z przyjściem jesieni. 
A tak zmieniając temat. Może oglądaliście ostatnio jakiś film? Jak on wam się podobał i czy jest godny polecenia? Ja oglądałam już po raz kolejny "Gwiazd naszych wina". Film bardzo mi się spodobał. Jest przepiękny i bardzo  wzruszający. Opowiada o cierpieniu i bólu ludzi, który dotyka nas cały czas.Wiele mnie on nauczył.Chyba każdy wie jakie emocje towarzyszą kiedy bliska nam osoba umiera. Ale nie wszyscy wiedzą jakie jest to uczucie kiedy my umieramy. Kiedy byłam mała ciężko zachorowałam. Niestety nie pamiętam jak się wtedy czułam tym bardziej, że w ogóle o tym nie myślałam. To teraz jest nie ważne. Jeśli macie jakąś osobę która umiera to nie zostawiajcie jej samej bo ona was bardzo potrzebuje. Bo przecież człowiekowi do bycia w pełni szczęśliwym potrzebna jest miłość drugiej osoby i uczucie bycia potrzebnym. Wiem, że pisze bardzo banalne rzeczy, ale one są naprawdę bardzo ważne. Właśnie o tym opowiada film.
Na koniec przesyłam trochę zdjęć. :)










Może również oglądaliście ten sam film co ja jak wam się podobał? 

Albo możecie polecić inne to jakie?
 I również piszcie na jaki temat chcecie nasze kolejne posty.
XOXO

3 komentarze:

  1. Ja lubię jesień. Cudna pora roku. Pomysł na posta nie zły ;) Zdjęcia cudne :*
    P.S tez ostatnio oglądałam ten sam film :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień. Cudna pora roku. Pomysł na posta nie zły ;) Zdjęcia cudne :*
    P.S tez ostatnio oglądałam ten sam film :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio oglądam serię marvela i naprawdę polecam!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń